What is your hope for 2024 in one word? Post your comments here or propose a question.

Calon Pemimpin Bali Patut Nyidang Ngadepin Tantangan Sane Bakal Ngadepin Bali

20231113T064618209Z953995.jpeg
0
Vote
Title
Calon Pemimpin Bali Patut Nyidang Ngadepin Tantangan Sane Bakal Ngadepin Bali
Affiliation
SMAN 1 Sukasada
Author(s)
Category
High School
Year
Photo Credit/Source
https://www.makenyus.com/lifestyle/pr-7875782813/5-tempat-dengan-pemandangan-alam-paling-indah-di-dunia-apa-saja?page=2
Video Credit/Source
School/Org (if applicable)
Location


Add your comment
BASAbaliWiki welcomes all comments. If you do not want to be anonymous, register or log in. It is free.

Election 2024: What are the most urgent issues for Bali's leader candidates to prioritize?

In English

In Balinese

Calon Pemimpin Bali Patut Nyidang Ngadepin Tantangan sane Bakal Ngadepin Bali

Om swastyastu Suksma antuk galah sane kapaica ring titiang, titiang rumasa bagia pisan santukan prasida ngaturang daging pikayun lan ide-ide sane dahat mabuat ring kauripan titiang mangkin miwah benjang pungkur. Pemilihan umum 2024 dados panggung san mabuat n nten wantah antuk milih pamimpin ring Bali, sak wanten taler antuk nyangkepin pikobet, utaminnyan pikobet ekonomi pariwisata san kantun ngeranayang ak h krama ring Bali. Silih tunggil pikobet san mabuat pisan san patut kauratiang olih calon pamimpin ring Bali inggih punika indik pembangunan berkelanjutan miwah pelestarian palemahan. Sakadi sane sampun kauningin Bali madue potensi sane ageng utaminnyane ring pariwisata, Bali madue kekayaan alam miwah budaya sane mabinayan nanging yening potensi punika iwang kabuat prasida ngawinang pikobet sane alit dados pikobet sane meweh kaubadin.

Panglimbak pariwisata san gelis pisan prasida ngawinang makudang-kudang pikobet ring palemahan, ngancem kaw ntenan ekosistem alam san mautama. Ring makudang-kudang destinasi pariwisata, rumasuk Bali, pikobet-pikobet puniki medal pinaka asil saking nincapnyan kunjungan wisatawan inggih punika Polusi Lingkungan, Penyediaan fasilitas miwah infrastruktur pariwisata san n nten becik kakelola prasida ngawinang polusi lingkungan. Limbah padat miwah cair saking industri pariwisata prasida ngotorang toya, tanah, miwah udara, ngaw pikobet ring keseimbangan ekosistem alam. Panglimbak urbanisasi miwah industri pariwisata ring Bali ngawinang panglalah san signifikan ring kaw ntenan sumber daya toya, punika ngawinang pikobet san abot san patut kaungkulin antuk kabijakan miwah inovasi san becik. San ngawinang kaw ntenan toya ring sektor pariwisata wantah makudang-kudang faktor san patut urati pisan. Panglimbak sektor pariwisata san gelis pisan ngawinang ak h pisan kaw ntenan toya, utaminnyan ring hotel, restoran, miwah infrastruktur san nyokong pariwisata. Pariwisata Pam nta toya san kalintang ageng prasida ngawinang tekanan san ageng ring sumber daya toya, nincapang r siko kekeringan, utaminnyan selami masan tuh san su . Nincapang kawigunan toyan prasida ngawinang kualitas toyan sayan rered santukan ak hnyan limbah miwah polutan saking aktivitas manusa.

Keindahan ring Bali prasida dados sumber ekonomi krama ring sekitarne, nanging yening nenten madue pemimpin sane prasida nuntun soang-soang masyarakat mangda bergerak, miara lan nglestariang kekayaan alam sane wenten pastika Bali nenten pacang bertahan sue tur nuju kapunahan Bali. Puniki ngamerluang pamimpin san prasida ngamargiang Pengelolaan Pariwisata Berkelanjutan Ngwangun kabijakan angg n nambakin kaw ntenan pariwisata san n nten kakontrol lan nyokong soroh pariwisata san lestari. Inovasi ring Pengelolaan Sampah Nglaksanayang program san efektif angg n ngirangin, makarya ulang, miwah ngatur limbah antuk pamargi san lestari. Nincapang partisipasi krama ring sajeroning utsaha puniki. Ketah antuk ngawigunayang prarem konservasi toya, minakadi ngatur irigasi san becik, nandur wit, miwah ngajahin parajanan indik kawigunan toya san becik, miwah pendidikan lingkungan. Ngiring sarengin parajanan ring program pendidikan mangda prasida nincapang kawruhan indik kawigunan ngalestariang palemahan miwah sapunapi antuk ngawantu utsaha konservasi. Pemilu 2024 n nten ja wantah galah milih pamimpin anyar san pacang ngambil hak saking jabatan punika sak wanten taler pacang ngambil kewajiban saking jabatan punika, taler pacang milih pamimpin san madu visi miwah komitmen san kuat angg n ngungkulin pikobet kamiskinan. Malarapan antuk solusi-solusi sane becik, kaaptiang Bali, Indonesia prasida nincapang nuju masyarakat sane tresna ring palemahan miwah prasida ngalimbak dados masyarakat sane kompetitif.

Sakancan pikayunan sane aturang tiang dumun, ngiring kaangg n jalaran nglaksanayang pauwahan san becik. Tiang pracaya yening iraga sareng-sareng, iraga pacang prasida ngwangun masa depan sane becikan. Suksma antuk uratiannyane. Dumogi iraga sareng sami prasida makarya sareng-sareng nuju tetujon sane pateh. Matur suksma.

Om Shanti, Shanti, Shanti Om

In Indonesian

Calon Pemimpin Bali Harus Mampu Mengatasi Tantangan Yang Akan di Hadapi Bali

Om swastyastu

Terima kasih atas kesempatan yang diberikan untuk berbicara, Saya merasa sangat terhormat dan bersyukur dapat berbagi pemikiran dan ide-ide yang ingin saya sampaikan yakni sebuah permasalahan yang memiliki dampak signifikan dalam kehidupan kita sekarang dan yang akan datang Pemilihan umum 2024 menjadi panggung penting tidak hanya untuk memilih pemimpin di Bali, tetapi juga untuk merangkul tantangan, terutama masalah ekonomi pariwisata yang masih melanda sebagian masyarakat Bali. Salah satu masalah yang mendesak untuk ditangani oleh calon pemimpin di Bali adalah pembangunan berkelanjutan dan pelestarian lingkungan. Bali menghadapi tekanan besar terkait pertumbuhan pariwisata yang pesat, yang dapat merugikan lingkungan dan keberlanjutan pulau ini. Seperti yang kita ketahui bahwa Bali memiliki potensi yang tinggi terutama dalam pariwisata, bali mempunyai kekayaan alam dan budaya yang bervariasi namun potensi itu juga dapat menjadi pisau dua sisi yang jika salah dipergunakan akan dapat merusak bali itu sendiri.

Pertumbuhan pariwisata yang pesat dapat membawa berbagai dampak negatif terhadap lingkungan, mengancam keberlanjutan ekosistem alam yang berharga. Di berbagai destinasi pariwisata, termasuk Bali, masalah-masalah berikut muncul sebagai hasil dari peningkatan kunjungan wisatawan yakni Pencemaran Lingkungan, Penyediaan fasilitas dan infrastruktur pariwisata yang tidak terkelola dengan baik dapat menyebabkan pencemaran lingkungan. Limbah padat dan cair dari industri pariwisata dapat mencemari air, tanah, dan udara, merugikan keseimbangan ekosistem alam. Peningkatan jumlah wisatawan menciptakan tekanan ekstensif terhadap sumber daya alam, termasuk air, energi, dan bahan pangan.tidak kalah penting untuk di ingat dan disadari Peningkatan kunjungan wisatawan di Bali tidak hanya membawa keindahan pulau ini ke mata dunia, tetapi juga menimbulkan peningkatan signifikan dalam volume sampah, Peningkatan volume sampah dapat menyebabkan pencemaran lingkungan, merugikan ekosistem alam dan mengancam keberlanjutan lingkungan hidup.Pertumbuhan urbanisasi dan industri pariwisata di Bali membawa dampak signifikan pada ketersediaan sumber daya air. Pertumbuhan pesat sektor pariwisata menambah permintaan akan air, baik untuk kebutuhan hotel, restoran, maupun infrastruktur pendukung pariwisata. Peningkatan penggunaan air dapat menyebabkan degradasi kualitas air karena peningkatan limbah dan polutan dari aktivitas manusia.

Keindahan di bali dapat menjadi sumber ekonomi warga sekitarnya, namun jika tidak memiliki pemimpin yang dapat memandu setiap masyarakat untuk bergerak, menjaga dan melestarikan kekayaan alam yang ada tentu Bali tidak akan bertahan lama dan menuju kehancuran Bali. Untuk itu diperlukan pemimpin yang mampu melakukan Pengelolaan Pariwisata yang Berkelanjutan Menyusun kebijakan untuk membatasi pertumbuhan pariwisata yang tidak terkendali dan mempromosikan jenis pariwisata yang berkelanjutan. Inovasi dalam Manajemen Sampah Mengimplementasikan program efektif untuk mengurangi, mendaur ulang, dan mengelola sampah secara berkelanjutan. Mendorong partisipasi masyarakat dalam upaya ini. Serta mendorong Konservasi Sumber Daya Air Melakukan langkah-langkah konservasi air, seperti pengelolaan irigasi yang efisien, penanaman pohon, dan edukasi masyarakat tentang pentingnya penggunaan air yang bijaksana, dan tentu saja Edukasi Lingkungan Melibatkan masyarakat dalam program edukasi untuk meningkatkan kesadaran tentang pentingnya pelestarian lingkungan dan cara berkontribusi dalam upaya konservasi. Pemilu 2024 bukan hanya kesempatan untuk memilih pemimpin baru yang hanya akan mengambil hak dari gelar tetapi harus memikul kewajiban dari gelar tersebut serta untuk memilih pemimpin yang memiliki visi dan komitmen kuat untuk mengatasi masalah kemiskinan. Dengan solusi-solusi yang terencana dengan baik, diharapkan Bali , Indonesia dapat melangkah menuju masyarakat yang cinta terhadap lingkungan dan mampu tumbuh menjadi masyarakat yang berdaya saing. Sekian dari pemikiran yang saya sampaikan, Mari kita jadikan sebagai pemicu untuk melakukan perubahan positif. Saya yakin, jika kita bersatu, kita dapat menciptakan masa depan yang lebih baik. Terima kasih atas perhatiaannya.Semoga kita dapat berkolaborasi untuk mencapai tujuan bersama. Terima kasih."

Om Shanti, Shanti, Shanti Om