What is your hope for 2024 in one word? Post your comments here or propose a question.

Nitenin Kasutreptian Jagat Bali

0
Vote
Title
Nitenin Kasutreptian Jagat Bali
Affiliation
SMA Negeri 2 Sukawati
Author(s)
Category
High School
Year
Photo Credit/Source
Video Credit/Source
School/Org (if applicable)
SMA Negeri 2 Sukawati
Location
Jl. Chandra Ayu VII, Batubulan
The place does not exists yet in wiki, click to create it


Add your comment
BASAbaliWiki welcomes all comments. If you do not want to be anonymous, register or log in. It is free.

Election 2024: What are the most urgent issues for Bali's leader candidates to prioritize?

In English

In Balinese

Om Swastyasu

Ida dane sareng sami sane wangiang titiang. Asapunika taler para yowana sareng sami sane dahat tresna asihin titiang. Ngiring sampunang surud-surud ngrastiti bakti majeng ring Ida Sang Hyang Widhi Wasa, sangkaning asung kerta wara nugrahan Ida iraga prasida mapupul masadu ajeng ring galah miwah genah sane becik puniki.

Ida dane sane wangiang titiang, minab sami sampun uning yening jagat Bali dados genah wisata sane sampun kaloktah rauh ring dura negara. Bali nenten wantah kaloktah sangkaning kaluihan palemahannyane, sakewanten taler sangkaning kasutreptian sane kasenengin olih para wisatawane.

Kasutreptian jagat Bali patut pisan titenin sareng-sareng utamannyane olih para yowana. Yowana sapatutnyane pinaka pamucuk sajeroning nitenin kasutreptian. Iraga sapatutnyane uning yening kasutreptian punika dados silih tunggil serana nglimbakang pariwisata ring Bali, pariwisata sane dahat mabuat majeng krama Baline.

Sakewanten patut taler kauningin yening dados pamucuk nitenin kasutreptian nenten ja dangan. Napi mawinan asapunika? Riantukan patut karihinin antuk kesadaran, kedisiplinan, miwah palikilitan sane becik. Iraga taler patut anut ring tata titi utawi hukum miwah peraturan sane kamargiang. Para yowana sapatutnyane dados tetuladan sajeroning anut ring tata titi sakadi aturan lalu lintas, ngupapira karesikan palemahan, saha ngupapira adat miwah budaya Bali.

Yowana taler mangda setata eling lan waspada. Minakadi yening nyingakin wiadin miragi wenten parindikan sane nenten becik mangda prasida nglaporang majeng ring pihak berwenang. Sampunang pisan mapi-mapi bongol sajeroning nitenin parisolah kriminal wiadin sane dados pikobet majeng ring kasutreptiane. Iraga sapatutnyane dados yowana sane wanen sajeroning nitenin kasutreptian jagat Bali miwah sakancan sane wenten ring Bali.

Tios ring asapunika, yowana taler sapatutnyane aktif sajeroning ngicen edukasi wiadin pawarah-warah majeng ring yowana-yowana tiosan. Iraga patut ngwedar tetuek-tetuek sane becik, toleransi, miwah sane mapaiketan ring pakilitan utawi kerukunan. Antuk pamargi puniki iraga prasida ngawinang kawentenan krama sane guyub saha nenten wenten pikobet.

Ida dane sane wangiang titiang.

Yowana pinaka pamucuk sajeroning nitenin wiadin ngupapira kasutreptian jagat Baline aptiang titiang mangda prasida masikian. Ngiring sareng-sareng dadosang Bali pinaka tetuladan majeng genah-genah lianan sajeroning kasutreptian miwah panglimbak pariwisata. Antuk semangat, dedikasi, miwah rasa sutindih iraga pinaka yowana, pastika prasida ngawinang jagat Bali setata dados genah wisata sane sutrepti, ngulangunin, miwah lestari. Ngiring sareng-sareng upapira kasutreptian jagat Baline, nenten wantah anggen mangkin manten, sakewanten pastika pacang mabuat kantos kapungkur wekas.

Inggih wantah asapunika sane prasida uningayang titiang. Ampurayang antuk sakancan kakiranganipun. Dumogi mapikenoh. Ngiring sareng-sareng nitenin kasutreptian jagat Bali

Saking titiang, Ni kadek Sri Devi Krisna Rai

Suksma, Om Santih Santih Santih Om.

In Indonesian

Hormat yang terhormat,

Saudara-saudara yang terhormat, para pemuda yang bersemangat,

Saya berdiri di hadapan Anda hari ini dengan rasa bangga dan harapan yang tinggi. Kita semua tahu bahwa Bali adalah salah satu destinasi wisata terkenal di dunia. Pulau ini tidak hanya dikenal karena keindahan alamnya yang menakjubkan, tetapi juga karena keramahan dan keamanan yang ditawarkan kepada para wisatawan.

Namun, keamanan adalah tanggung jawab bersama. Dan di sinilah peran penting pemuda sebagai ujung tombak keamanan Bali muncul. Pemuda adalah harapan dan masa depan bangsa. Pemuda adalah kekuatan yang dapat membawa perubahan positif dalam masyarakat.

Sebagai pemuda, kita memiliki tanggung jawab untuk menjaga keamanan dan ketertiban di Bali. Kita harus menyadari bahwa keamanan adalah fondasi bagi pertumbuhan dan perkembangan pariwisata di pulau ini. Jika wisatawan merasa aman dan nyaman, mereka akan kembali dan merekomendasikan Bali kepada orang lain. Ini akan berdampak positif pada perekonomian dan kesejahteraan masyarakat Bali.

Namun, menjadi ujung tombak keamanan bukanlah tugas yang mudah. Ini membutuhkan kesadaran, kedisiplinan, dan kerja sama dari setiap pemuda di Bali. Pertama-tama, kita harus menghormati hukum dan peraturan yang berlaku. Kita harus menjadi contoh yang baik bagi orang lain dengan mengikuti aturan lalu lintas, menjaga kebersihan lingkungan, dan menghormati adat dan budaya Bali.

Selain itu, kita juga harus menjadi mata dan telinga yang waspada. Jika kita melihat atau mendengar sesuatu yang mencurigakan, kita harus segera melaporkannya kepada pihak berwenang. Kita tidak boleh menjadi penonton bisu dalam menghadapi tindakan kriminal atau ancaman terhadap keamanan. Kita harus berani dan bertindak untuk melindungi Bali dan semua yang ada di dalamnya.

Selain itu, sebagai pemuda, kita juga harus berperan aktif dalam mengedukasi dan membimbing sesama pemuda. Kita harus mengajarkan nilai-nilai kebaikan, toleransi, dan kerukunan kepada generasi muda. Dengan cara ini, kita dapat mencegah terjadinya konflik dan membangun masyarakat yang harmonis.

Saudara-saudara yang terhormat,

Pemuda sebagai ujung tombak keamanan Bali memiliki peran yang sangat penting dalam menjaga keamanan dan keberlanjutan pulau ini. Kita harus bersatu, bekerja sama, dan saling mendukung dalam upaya ini. Mari kita jadikan Bali sebagai contoh bagi daerah lain dalam hal keamanan dan keberlanjutan pariwisata.

Saya percaya bahwa dengan semangat, dedikasi, dan kerja keras kita sebagai pemuda, kita dapat menjadikan Bali sebagai destinasi wisata yang aman, indah, dan lestari. Mari kita jaga keamanan Bali, bukan hanya untuk hari ini, tetapi juga untuk masa depan generasi mendatang.

Terima kasih, dan semoga Bali tetap aman dan sejahtera!

Salam hormat,

Ni kadek Sri Devi Krisna Rai