UPGRADE IN PROCESS - PLEASE COME BACK MID JUNE

Lempas Saking Pikobet TPA Suwung Denpasar Bali

From BASAbaliWiki
20240418T060034470Z338120.jpeg
0
Vote
Title
Lempas Saking Pikobet TPA Suwung Denpasar Bali
Affiliation
SMK KESEHATAN GANA HUSADA
Regency/City
Badung
Author(s)
Category
High School
Year
Photo Credit/Source
https://www.denpasarkota.go.id/berita/ini-strategi-pemkot-denpasar-tangani-sampah-pasca-terbakarnya-tpa-suwung-tambah-armada-pengangkutan-optimalkam-fungsi-tps3r
Video Credit/Source
School/Org (if applicable)
Location


Add your comment
BASAbaliWiki welcomes all comments. If you do not want to be anonymous, register or log in. It is free.

What solutions do you offer for the problems in your regency/city?

In English

In Balinese

TPA Tempat pembuangan akhir Suwung ring Bali inggih punika silih tunggil genah pembuangan sampah san pinih ageng ring Bali. Kaw ntenan sistem pengolahan sampah ring TPA Suwung saata puniki ngamolihang pikobet sekadi medalnyan ambu san n nten becik ring genah genah punika miwah akibat saking penumpukan sampah san terus nincap miwah ngamedalang gas metana san ngawinang kebakaran. Ring rahina Kamis 12 Oktober 2023 TPA Suwung ring Bali puniki keni kebakaran. W nten andus makebur ring ambara san ngawinang w nten pikobet polusi udara. Punika prasida ngawinang pikobet ring kesehatan manusa ngeberang. Krama san magenah ring wewidangan TPA pacang keni pinungkan infeksi saluran pernapasan ISPA Indik punika sangkaning ngisep bayu san madaging asep san mawit saking kebakaran sampah. Sapunapi caran nepasin pikobet punika? Pengelolaan sampah sane efektif inggih punika kunci utama anggen nambakin api san pinih efisien. Kebakaran limbah saking gas metana prasida dados pikobet san serius, santukan Punika mawinan iraga patut ngelaksanayang pencegahan antuk ngawigunayang gas metana pinaka sumber energi miwah prasida kaangg n pembangkit listrik. Iraga patut taler ngajahin Dane nyaritayang indik baya saking gas metana sane medal saking tongos sampah. Asap san medal saking genangan sampah punika madaging bahan kimia san mayanin Punika ngawinang wenten pikobet ring ambegan, ring kulit, miwah makudang-kudang panyungkan tiosan. Api san Indik punika taler ngawinang pikobet ring perekonomian para buruh san makarya ring genah-genah sampah . Solusi patut katemuin antuk Ngicalang kebakaran sampah miwah ngatur limbah antuk pamargi san luwih aman miwahajeg. Ngungkulang pikobet kebakaran merluang utsaha sareng sami nyaga palemahan, Iraga patut nyalanang swadharma mangda prasida langsung ngirim sampah ka TPA Mandung, Klating miwah Tamesi, taler optimalisasi genah pengolahan sampah reduce, reuse, miwah recycle TPS3R , optimalisasi TPS3R san w nten ring Kota Denpasar terus kamargiang. Punika mawinan para jana sane ngelola sampah prasida nyortir sampah punika sadurung kaambil ka genah sampah lan ngajak parajanane sareng-sareng ngirangin sampah antuk nyortir sampah, ngangg n bahan organik miwah n nten ngangg n plastik sekali pakai.Komitmen miwah nyaga kesehatan ri kala w nten kebakaran ageng sekadi ring TPA Suwung Denpasar Bali.

In Indonesian

TPA (Tempat pembuangan akhir) Suwung di Bali adalah salah satu tempat pembuangan sampah terbesar di Bali. Sistem pengolahan sampah di TPA Suwung Wetan ini menimbulkan masalah seperti bau yang tidak sedap di sekitar tempat itu dan akibat dari penumpukan sampah yang terus meningkat dan pelepasan gas metana yang menyebabkan kebakaran. Pada hari Kamis 12 Oktober 2023 TPA Suwung di Bali ini mengalami kebakaran.

Asap yang masuk ke atmosfer menyebabkan masalah polusi udara. Hal ini dapat menimbulkan bahaya bagi kesehatan manusia saat terbang. Orang yang tinggal di daerah pembuangan sampah dapat terserang penyakit infeksi saluran pernapasan (ISPA) karena menghirup asap yang berasal dari pembakaran sampah. Bagaimana cara mengatasi masalah ini? Pengelolaan sampah yang efektif adalah kunci utama untuk pemadaman api yang paling efisien. Pembakaran limbah dari gas metana dapat menjadi masalah serius, karena itu perlu dilakukan pencegahan dengan menggunakan gas metana sebagai sumber energi dan dapat digunakan untuk pembangkit listrik. Kita juga harus mengajari dia untuk berbicara tentang bahaya gas metana dari tempat pembuangan sampah. Asap yang keluar dari tempat pembuangan sampah mengandung bahan kimia beracun yang menyebabkan masalah pernapasan, kulit, dan berbagai penyakit lainnya. Kebakaran juga berdampak pada perekonomian para pekerja yang bekerja di tempat pembuangan sampah.

Solusi harus ditemukan untuk menghilangkan kebakaran sampah dan mengelola limbah dengan cara yang lebih aman dan berkelanjutan. Untuk mengatasi masalah kebakaran membutuhkan upaya bersama untuk melindungi lingkungan, Kita harus melakukan penyesuaian untuk langsung mengirim sampah ke TPA Mandung, Klating dan Tamesi, serta optimalisasi tempat pengolahan sampah reduce, reuse, dan recycle (TPS3R), optimalisasi TPS3R yang ada di Kota Denpasar terus dilakukan. Hal ini memungkinkan pengelola sampah untuk menyortir sampah sebelum dibawa ke tempat pembuangan sampah dan mendorong masyarakat untuk mengurangi sampah dengan menyortir sampah, menggunakan bahan organik dan tidak menggunakan plastik sekali pakai. Komitmen dan menjaga kesehatan saat terjadi kebakaran besar seperti di TPA Suwung Denpasar Bali