Desa Pinggan

20220521T113156468Z014221.jpg
Loading map...
Name of Place
Desa Pinggan
Location
Reference
https://www.kabarwisatabali.com/camping-di-desa-pinggan-kintamani-daya-tarik-dan-harganya/
Lontar
    Folktales
      Biographies
        Children's Books
          Books
            Holidays and Ceremonies


              You are not allowed to post comments.

              Information about place


              In English

              In Balinese

              Desa Pinggan Kintamani, Bangli dados genah malila cita sane ngulangunin ring Bali. Desa Pinggan dados silih tunggil gegelikan desa wisata ri kala malancaran ka Bali. Napi malih majeng para turise sane seneng nyingakin surya sane wau endag. Santukan magenah ring genah ane tegeh, Desa Pinggan dados desa sane nyajiang saka mata surya ri kala wau endag miwah jagat sane roman ri kala nyantosang semenge rauh. Lianan ring punika, Desa Pinggan nyajiang saka mata desa sane kasaputin antuk sayong miwah gunung-gunung sane ngulangunin. Desa Pinggan nampek sareng Gunung Batur sane toyannyane ening pisan kawewehin antuk angin sane seger tur teduh. Danu Batur punika magenah ring Desa Pinggan tur sampun kadadosang taman jagat utawi global geopark network olih UNESCO. Yening ragane seneng ring wisata alam desa, desa puniki dados genah sane patut karauhin ri kala liburan, samaliha dados genah mapotrek sane becik ring Bali. Kalanguan surya sane wau endag ring Desa Pinggan sayan becik santukan kawentenan sayong ring sisin pucak gununge. Selanturnyane ring teben wenten saka mata carik sane ilid samar-samar santukan sayong. Sawatara bulan September kantos November dados bulan pinih becik nyingakin surya sane wau endag miwah sayong ring Desa Pinggan. Ring Desa Pinggan, para turise sida magenjah muktiang angin sane seger saking gununge. Ri sampune nyingakin surya sane wau endag, para turise sida malancaran ring Gerobogan Gitgit sane genahnyane nenten doh saking Desa Pinggan. Mangkin Desa Pinggan dados genah wisata sane aken manut ring para tamiu sane meled jagi nyingakin kalanguan ring Bali sajabaning genah pasisi manten. Ring genah puniki, turise danganan ngrereh saka mata surya sane wau endag miwah sayong santukan prasida katuju nganggen montor utawi mobil, dadosnyane nenten meweh malih nunggah.

              In Indonesian

              Desa Pinggan Kintamani, Bangli menjadi lokasi liburan yang tak kalah menariknya di Bali. Desa Pinggan bisa menjadi salah satu alternatif desa wisata saat berkunjung ke Bali. Apalagi bagi wisatawan yang suka berburu pemandangan sunrise. Dengan lokasinya yang berada di dataran tinggi, menjadikan Desa Pinggan sebagai tempat yang menyajikan panorama matahari terbit dan romantis yang tak terbantahakan saat menunggu pagi.

              Selain itu, Desa Pinggan menyajikan pemandangan desa berkabut berlatar pegunungan yang cantik. Desa Pinggan berada didekat Gunung Batur dengan danaunya yang sangat terlihat memukau dengan udara segar dan sejuk. Danau Batur itu sendiri berada di Desa Pinggan dan sudah ditentukan oleh UNESCO sebagai taman bumi atau global geopark nertwork. Jika Anda suka wisata alam pedesaan, desa ini bisa dijadikan alternatif liburan yang bisa diambil sekaligus menjadi spot foto di Bali yang menarik. Keindahan sunrise di Desa Pinggan semakin ciamik oleh adanya permadani kabut yang terhampar di areal pegunungan. Kemudian di bawahnya adalah pemandangan areal persawahan yang samar-samar tertutup kabut. Bulan terbaik untuk menikmati sunrise dan kabut di Desa Pinggan adalah sekitar bulan September sampai November.

              Di Desa Pinggan, wisatawan bisa berileksasi sambil menikmati segaranya udara pegunungan. Setelah menikmati matahari terbit, pengunjung juga bisa melanjutkan perjalanan ke Air Terjun Gitgit yang letaknya tidak begitu jauh dari Desa Pinggan. Kini Desa Pinggan menjadi tujuan wisata istimewa bagi mereka yang ingin menyaksikan keindahan wisata di Bali selain pantai. Ditempat ini pengunjung bisa lebih mudah menikmati keindahan alam sunrise dan kabut karena lokasinya bisa dijangkau dengan kendaraan bermotor dan tidak perlu bersusah payah mendaki.


              https://desapinggan.wordpress.com/


              I Kadek


              In English

              In Balinese

              In Indonesian