UPGRADE IN PROCESS - PLEASE COME BACK MID JUNE

Culture

From BASAbaliWiki
0
Vote
Title (Other local language)
Photograph by
Author(s)
Category
High School
Reference for photograph
Subject(s)
    Reference
    Related Places
    Event
    Related scholarly work
    Reference
    Competition
    Oneday


    Add your comment
    BASAbaliWiki welcomes all comments. If you do not want to be anonymous, register or log in. It is free.

    What do you think about Bali today?

    Description


    In English

    In Balinese

    Bali kasub pinaka silih tunggil destinasi wisata san kasenengin ring Indon sia. Sak wanten antuk makudang-kudang daya tariknyan , Bali ngawit kasengguh pinaka genah san becik angg n meneng miwah ngwangun karir. Ida Sang Hyang Widi Wasa sampun mapaica kamenangan ring tiang. Bali sugih pisan antuk pasisi san becik. Sekadi Nusa Dua, Kuta miwah Pura, Danu, miwah Gunung san n nten akidik san prasida kapolihang ring Pulau D wata puniki. Tiosan ring genah wisata Bali taler kauningin kramane madue toleransi sane tegeh, minakadi akeh genah mabakti tiosan ring pura santukan sujatine mayoritas krama Bali wantah umat Hindu. Dadosne, pangaptian tiang majeng Bali sane jagi rauh pacang sayan nglimbak nanging nenten ngutang ciri khas pulau Bali taler tradisi sane sampun wenten. Punika mawinan dados silih tunggil daya tarik utawi ciri khas Bali san kaaptiang olih para wisatawan san rauh wantah jagi nyingakin utawi malajah. Punika mawinan iraga patut nglestariang budaya sane sampun wenten.

    In Indonesian

    Bali dikenal sebagai salah satu destinasi wisata favorit di Indonesia. Namun dengan berbagai daya tariknya, Bali mulai dipertimbangkan sebagai tempat tujuan untuk tinggal dan membangun karir.

    Adapun juga aspek-aspek yang membuat bali sangat disukai banyak orang yaitu diantara lain ialah tempat wisatanya. Bali memang kaya akan pantai-pantainya yang indah. Seperti Nusa Dua, Kuta dan adapun Pura, danau, dan pegunungan yang tidak sedikit yg bisa didapatkan di pulau dewata ini. Selain tempat tempat wisatanya Bali juga dikenal warganya memiliki toleransi yang tinggi, contohnya seperti banyak ditemukan tempat-tempat ibadah selain pura karena memang mayoritas masyarakat bali adalah umat beragama Hindu.

    Jadi dengan adanya demikian, keinginan saya untuk Bali kedepannya akan lebih berkembang lagi namun juga tidak meninggalkan ciri khas pulau Bali dan juga tradisi-tradisi yang sudah ada. Karena itu juga menjadi salah satu daya tarik atau ciri khas Bali yang dicari banyak wisatawan yang datang untuk hanya sekedar melihat ataupun juga mempelajarinya. Maka kita yang harus melestarikan budaya yang sudah ada ini.