UPGRADE IN PROCESS - PLEASE COME BACK MID JUNE

Yowana Nuju Indonesia Mas

From BASAbaliWiki
0
Vote
Title
Yowana Nuju Indonesia Mas
Affiliation
SMK Negeri 1 Gianyar
Regency/City
-
Author(s)
Category
High School
Year
Photo Credit/Source
Video Credit/Source
School/Org (if applicable)
Location


Add your comment
BASAbaliWiki welcomes all comments. If you do not want to be anonymous, register or log in. It is free.

Election 2024: What are the most urgent issues for Bali's leader candidates to prioritize?

In English

In Balinese

Om Swastiastu

Ida dane sareng sami sane wangiang titiang. Sadurung titiang matur, ngiring sareng-sareng ngaturang Angayubagianing manah majeng ring Ida Sanghyang Widhi Wasa, duaning sangkaning sih Ida iraga sami prasida matemu ring galah sane becik puniki.

Suksmaning manah atur titiang duaning galah sane kapicang. Ring galah sane mangkin titiang jagi maktayang orasi indik Yowana Nuju Indonesia Mas

Inggih, iraga sareng sami sampun uning Indonesia merdeka ring Tanggal 17 Agustus warsa 1945. Akeh perjuangan-perjuangan sane sampun kalaksanayang olih para pahlawan sareng pemimpin iraga. Ring warsa 2045 Indonesia mayusa 100 warsa, sampun dados kewajiban iraga para Yowana mangda Mewujudkan Generasi Mas 2045.

Generasi Mas 2045 inggih punika uteng ikayun sane medue teujon nyiyagayang Generasi muda Indonesia utawi yowana sane berkualitas, kompeten, lan berdaya saing tinggi, sane benjang yowana punika dados kader-kader pemimpin selanturnyane. Silih sinunggil cara mewujudkan Generasi Mas 2045 inggih punika sareng pendidikan.

Sakewale ring era digial sane mangkin akeh pikobet indik pendidikan ring Indonesia, sekadi kurikulum sane nenten patut, fasilitas sane nenten memadai, lan keterbatasan dan sane ngelanturang pendidikan.

Duaning asapunika, mangda iraga memilih pemimpin sane peduli indik pikobet pendidikan Indonesia ring pesta demokrasi warsa 2024 benjang. Mangda mewujudkan Pendidikan sane Mencerdakan Kehidupan Bangsa Indonesia Menuju Generasi Emas 2045

Inggih asapunika, mangda napi sane kawedaran titiang wenten pikenohnyane. Yening wenten baos titian sane iwang, titiag nunas geng rna sinampura, lan puputan titiang antuk parama shanti

Om Shanti Shanti Santi Om

In Indonesian

Om Swastiastu

Hadirin yang saya hormati, di kesempatan yang berbahagia ini marilah kita memanjatkan rasa syukur kehadapan Ida Sanghyang Widhi Wasa karna beliau kita dapat berkumpul pada acara ini.

sebuah kehormatan bagi saya bisa memiliki kesempatan untuk menyampaikan orasi mengenai Generasi Muda Menuju Indonesia Emas.

seperti yang kita ketahui indonesia telah merdeka sejak tanggal 17 Agustus 1945 sudah banyak perjuangan-perjuangan yang dilakukan oleh pahlawan dan pemimpin kita untuk mencapai kemerdekaan tersebut.

Pada tahun 2045 Indonesia resmi merdeka 100 tahun lamanya. Kita sebagai generasi muda sudah seharusnya sadar dan membantu terwujudnya Generasi Emas 2045.

Generasi Emas 2045 merupakan sebuah gagasan dalam rangka mempersiapkan para generasi muda indonesia yang berkualitas, berkompeten dan berdaya saing tinggi sebagai kader-kader pemimpin dimasa depan, Salah satu cara mewujudkan Generasi Emas 2045 yaitu melalui pendidikan.

Namun pada era digital ini banyak sekali masalah pada pendidikan di Indonesia mulai dari kurkulum yang tidak sesuai hingga fasilitas yang tidak memadai ataupun keterbatasan dana bagi sebagian orang untuk melanjutkan pendidikannya.

Dengan pertimbangan tersebut maka sudah sepantasnya kita memilih pemimpin yang peduli dengan pendidikan di Indonesia Pada pesta Demokrasi tahun 2024 nanti untuk mewujudkan pendidikan yang mencerdaskan kehidupan bangsa Indonesia untuk menuju Generasi Emas 2045.

Demikian, semoga apa yang ingin saya sampaikan bisa dipahami dan tersampaikan dengan baik. Apabila ada kata yang menyinggung, saya mohon maaf dan terimakasih saya ucapkan.

Om Shanti Shanti Shanti Om