UPGRADE IN PROCESS - PLEASE COME BACK MID JUNE

Literature Pariwisata Bali

From BASAbaliWiki
20230509T012239397Z652179.jpg
0
Vote
Title (Other local language)
Photograph by
Ocha Febriyanti
Author(s)
    Category
    High School
    Reference for photograph
    Subject(s)
    • Perkembangan Pariwisata
    Reference
    Related Places
    Event
    Related scholarly work
    Reference
    Competition
    Oneday


    Add your comment
    BASAbaliWiki welcomes all comments. If you do not want to be anonymous, register or log in. It is free.

    What do you think about Bali today?

    Description


    In English

    In Balinese

    Pariwisata Bali

    Sesampune pandemi covid kirang langkung kalih tiban, pariwisata bali alon ngawit jati mula lan perkembangan pariwisata nyumingkinang lintang.

    Kacingak ring lintang rauh turis sane rauh ring bali , melah turis lokal miwah mancanegara. Sapuniki minakadi anu indik sane positif kahatur ring pariwisata bali, awinan dugas pandemi covid, bali jakti kepek ring dalem sekancan aspek sane meutama ring bidang pariwisata sane matemahan daya tarik utama bali.

    Mangkin objek-objek pariwisata ring bali sekadi bertahap mewali ungkab sapunika sareng genah-genah hiburan sane lenan. Indik niki taler berdampak becik kirang pengangguran sane wenten awinan genah-genah pariwisata sakadi genah hiburan , restoran lan hotel ngawit megumana akeh tenaga kerja. Nanging sekadi punika wenten indik positif polih mase indik negatif. Upama sakadi kantun wenten oknum turis mancanegara sane tusing patuh teken peraturan lalu lintas ring bali. Ipun sinamian nyewa sepeda motor lan mengendarai tusing nganggon helm.Ipun sinamian nyewa sepeda motor secara ugal-ugalan. Niki tusing sauh mase ring genah penyewaan sepeda motor sane tusing icen peraturan sane teges teken turis utawi sira kewenten sane dados menyewa sepeda motor.

    Nganteg tusing konyang tamu mancanegara sane tusing patut teken peraturan prasida nyewa sepeda motor. Lelampahan polisi taler sanget nulungin dalam menertibkan oknum turis mancanegara sane melanggar. Yening banggayang polih membahayakan pengguna jalan sane lenan.

    Acepang titiang sinamian aspek sane polih memajukan pariwisata bali polih bekerja sama sane becik sareng sareng mematuhi peraturan sane wenten. Sekadi pepatah ngenikaang dije ibu pertiwi kepijek drike akasa munggah.

    In Indonesian

    Pariwisata Bali


    Setelah pandemi covid selama kurang lebih 2 tahun, pariwisata bali perlahan mulai pulih dan perkembangan pariwisata semakin meningkat. Terlihat dari meningkatnya kedatangan turis yang berkunjung ke bali, baik turis lokal maupun mancanegara. Ini merupakan suatu hal yang positif bagi pariwisata bali , karena saat pandemi covid, bali benar² lumpuh di dalam segala aspek terutama di bidang pariwisata yang menjadi daya tarik utama bali.

    Sekarang objek-objek pariwisata di bali secara bertahap kembali dibuka begitu pula dengan tempat-tempat hiburan lainnya. Hal ini juga berdampak baik mengurangi pengangguran yang ada karena tempat-tempat pariwisata seperti tempat hiburan , restoran, dan hotel mulai membutuhkan banyak tenaga kerja. 
    

    Namun, selain adanya hal positif terdapat juga hal yang negatif. Contohnya seperti masih adanya oknum turis mancanegara yang tidak mematuhi peraturan lalu lintas di bali. Mereka menyewa sepeda motor dan mengendarainya tanpa menggunakan helm. Selain itu oknum oknum tersebut membawa sepeda motor secara ugal-ugalan. Ini tidak terlepas juga dari tempat penyewaan sepeda motor yang tidak memberikan peraturan yang tegas bagi siapa saja yang boleh menyewa sepeda motor. Sehingga tidak semua tamu mancanegara yang tidak sesuai dengan peraturan bisa menyewa sepeda motor.

    Peran polisi juga sangat membantu dalam menertibkan oknum turis mancanegara yang melanggar. Jika dibiarkan dapat membahayakan pengguna jalan lainnya.

    Harapan saya semua aspek yang dapat memajukan pariwisata bali dapat bekerja sama dengan baik dengan mematuhi peraturan yang ada. Seperti pepatah mengatakan dimana bumi dipijak disana langit dijunjung.