Ngiring Ngebangkitang Pariwisata Ring Bali

WhatsApp Image 2022-01-13 at 10.22.36.jpeg
Title
Ngiring Ngebangkitang Pariwisata Ring Bali
Photo Credit/Source
rentalmobilbali.net
Video Credit/Source
School/Org (if applicable)
Location
Fakultas Ilmu Budaya, Universitas Udayana
The place does not exists yet in wiki, click to create it


You are not allowed to post comments.

In English

In Balinese

Ring Bali sane sampun kaloktah ke dura negara puniki akeh madue pariwisata sane becik tur luwih. Pariwisata punika sekadi Pura Tanah Lot, Pura Ulun Danu Beratan, Pura Besakih, Pantai Kuta, Desa Penglipuran, Nusa Penida, Nusa Lembongan miwah akeh sane lianan sane magenah ring kabupaten - kabupaten sane wenten ring Bali. Pariwisata - pariwisata sane becik tur luwih punika ngeranayang akeh pelancong pelancong asing sane malancaran ke Bali. Punika mawinan Bali inggih punika pulo cenik sane luwih lan menarik hati nenten je wisatawan ne manten, nanging samian masyarakat Baline.

Kawentenan virus covid-19 sekadi mangkin ngeranayang pariwisata pariwisata sane wenten ring Bali punika akeh sane nenten prasida kemargiang. Punika mawinan pelancong - pelancong asing nenten prasida malancaran ke Bali ulian kawentenan virus puniki. Nanging sekadi mangkin, virus covid-19 punika kasusnyane sampun tuun lan sayan-sayan sampun ngamedikang. Langkah sane patut kaambil olih pemerintah Baline apang pariwisata ring Bali punika malih bangkit inggih punika sane kaping pertama ngelaksanayang vaksinasi. Vaksinasi punika penting kalaksanayang olih samian masyarakat e nenten je sane wenten ring Bali manten nanging masyarakat sane wenten ring negara sane lianan. Yening sesampun ne ngelaksanayang vaksinasi, sampunang lali indik tetep nganggen masker yening melancaran ke Bali. Langkah sane prasida kaambil olih pemerintah anggen ngebangkitang pariwisata Bali sane kaping kalih inggih punika ngerancang indik membuka malih penerbangan internasional sane menuju ke Bali. Nanging tetep ngejalanin prokes indik sampun mevaksin lan nganggen masker. Yening sareng sami sampun ngelaksanayang prokes punika, dumogi sareng sami rahayu lan prasida melancaran malih ke Bali.

Inggih punika sane prasida atur titiang, matur suksma sampun ngewacen karya titiang e puniki.

In Indonesian

Di Bali yang sudah terkenal di manca negara ini banyak mempunyai pariwisata yang bagus dan juga indah. Pariwisata tersebut seperti Pura Tanah Lot, Pura Ulun Danu Beratan, Pura Besakih, Pantai Kuta, Desa Penglipuran, Nusa Penida, Nusa Lembongan dan masih banyak lagi yang lainnya yang terdapat di kabupaten – kabupaten yang ada di Bali. Pariwisata – pariwisata yang bagus dan juga indah tersebut membuat banyaknya pelancong pelancong asing yang berlibur ke Bali. Itu sebabnya Bali adalah pulau kecil yang indah dan juga menarik hati bukan hanya para wisatawannya saja, akan tetapi seluruh masyarakat yang ada di Bali

Dengan adanya virus covid-19 seperti sekarang ini membuat pariwisata – pariwisata yang ada di Bali ini banyak yang tidak bisa dijalankan. Hal itu membuat pelancong - pelancong asing tidak bisa berpergian ke Bali dikarenakan adanya virus ini. Akan tetapi keadaan seperti sekarang, virus covid-19 ini kasusnya sudah turun dan sudah mulai perlahan – lahan mulai sedikit. Adapun langkah yang harus diambil oleh pemerintah Bali agar pariwisata di Bali ini bisa bangkit kembali adalah yang pertama yaitu melaksanakan vaksinasi. Vaksinasi ini sangat penting dilakukan oleh seluruh masyarakat bukan hanya masyarakat yang ada di Bali saja namun juga masyarakat yang ada di negara yang lainnya. Namun jika sudah melaksanakan vaksinasi, jangan lupa untuk senantiasa memakai masker jika ingin berpergian ke Bali. Langkah yang bisa diambil oleh pemerintah guna membangkitkan pariwisata Bali yang kedua yaitu merancang membuka kembali penerbangan internasional yang menuju ke Bali. Namun, tetap menjalankan prokes sudah melaksanakan vaksinasi dan memakai masker. Jika semua orang sudah melaksanakan prokes tersebut, semoga semua orang dalam keadaan baik – baik saja dan bisa kembali berpergian ke Bali.

Itulah yang bisa saya sampaikan, terimakasih karena sudah membaca karya saya ini.