Sinergi Nundung Merana Covid-19

52B56D5D-957E-468A-80A5-D4375C6031BA.jpeg
0
Vote
Title (Other local language)
Photograph by
Reference for photograph
@novitakusna.nk2 (Instagram)
Author(s)
Subject(s)
    Reference
    Related Places
    Event
    Related scholarly work
    Reference
    Competition
    opini


    You are not allowed to post comments.

    Description


    In English

    In Balinese

    Samian negara sane mangkin banget pisan mabuat ring sajeroning kabijakan antuk kawentenan merana Covid 19 puniki. Samian kauripane keni pikobet antuk virus puniki. Ekonomi, pariwisata miwah sane lianan, samian punika keni pikobet. Pinaka jalaran ngirangin angka positif Covid 19, pamerintah ngejabayang dasar hukum mangda prasida ngirangin virus corona. Minakadi inggih punika PSBB, Pembatasan Sosial Berskala Besar. Pembatasan kegiatan masyarakat sakadi ngaliburang sekolah lan perkantoran, pembatasan kegiatan ring genah sane ramia utawi fasilitas umum lan pembatasan khusus sane rumaket ring katreptian. PKM utawi Pembatasan Kegiatan Masyarakat. PKM puniki kalaksanayang antuk ngaryanin pos pos pemantauan indik kegiatan masyarakat. Sakewanten kawentenan PSBB puniki pacang mamargi antar tatkala para masyarakat punika kayun ngalaksanayang sakadi aturan sane sampun kawedar. Makarya saking jro sampun sue kamargiang, kawentenan puniki pastika pacang ngawinang dampak sane kirang becik ring sajeroroning perkaryan sapunika taler ring kawentenan perekonomian. Punika mawinan nente wantah kebijakan pemerintah manten sane pacang kaandelang, sakewanten taler perlu kesadaran soang soang angga ring sajeroning nyaga raga mangda prasida ngirangin pangalimbak gering Covid 19 puniki. Mangda Bali sida mawali produktif malih tur aman antuk Covid 19.

    In Indonesian

    Dengan Kerja Bersama Untuk Mengusir Covid-19

    Semua negara kini sangat gencar melakukan berbagai kebijakan karena adanya pandemi Covid-19 ini. Semua aspek kehidupan terkendala karena virus ini. Ekonomi,pariwisata, dan lainnya mengalami penurunan drastis. Untuk menekan angka positif Covid-19, maka pemerintah mengeluarkan dasar hukum untuk mempercepat penanganan virus corona. Antara lain adalah PSBB, Pembatasan Sosial Berskala Besar. Pembatasan kegiatan masyarakat meliputi sekolah diliburkan dan perkantoran, pembatasan kegiatan di tempat keramaian atau fasilitas umum dan pembatasan khusus lainnya yang berkaitan dengan aspek keamanan. PKM atau Pembatasan Kegiatan Masyarakat. PKM ini dilakukan dengan dibuatkannya pos- pos pemantauan kegiatan masyarakat.Namun efektivitas diberlakukannya PSBB dalam praktiknya di lapanganhanya akan sukses apabila setiap warga masyarakat mau melakukan pembatasan pembatasan yang telah disebutkan sebelumnya.

    Bekerja dari rumah yang sudah cukup lama dilakukan, hal ini tentunya memberi dampak yang kurang positif bagi produktivitas dan perputaran perekonomian masyarakat, oleh sebab itu tidak hanya kebiajakan pemerintah yang diperlukan. Namun peran dari masing masing individu yang sadar agar tidak terjadi penularan dan penyebaran virus Covid-19 di tengah masyarakat. Sehingga Bali bisa kembali produktif dan tetap aman dari Covid-19.