What is your hope for 2024 in one word? Post your comments here or propose a question.

NARKOBA TAN NOLIH YUSE

20231113T065333058Z363759.jpg
0
Vote
Title
NARKOBA TAN NOLIH YUSE
Affiliation
SMAN 1 SUKASADA
Author(s)
Category
High School
Year
Photo Credit/Source
https://soundcloud.com/didier-david-catao/como-prevenir-la-temible-drogadiccion/sets
Video Credit/Source
School/Org (if applicable)
Location


Add your comment
BASAbaliWiki welcomes all comments. If you do not want to be anonymous, register or log in. It is free.

Election 2024: What are the most urgent issues for Bali's leader candidates to prioritize?

In English

In Balinese

NARKOBA TEN NOLIH YUSE

Ring jamane jani dengan pergulan sane sebebas niki liu remaja-remaja ane terpengaruh antuk ngangen hal-hal sane sepatutne ten kecoba lan harus dijahui contohnyane narkoba. Tiang taen nyingakin anak smp sube biase nganggen narkoba lan dados keorahang kecanduan narkoba, kerane ten besik jenis narkoba sane sube iye taen anggen nanging sube liu jenis narkoba ne iye taen amggen. Tate care ngangen narkoba ade liu ngawitin saking ngangen jaum suntikan lan ade masi sane ngangen care sekadi ngirup uling cunguhe. Antuk kewentenan pikobet niki napi solusi ring pamrentah antuk mencegah peredaran narkoba sane ngansan wai ngansan ngeliunang.

Dampak sane irage rasayang yening irage nganggen narkoba inggih punika gede bayune rikale irage suud nganggen nanging yening irage ten nganggen irage lakar ngasanin rase resah, panik, lan inguh sane mekade irage mekeneh ane tidong- tidong lan ngae irage tusing nyidaang buin mekeneh ane positif. Dampak uling nganggen narkoba ten ento dogen ade mase dampak uli nganggen narkoba silih sinungilnyane, sai ngurung dewek, ngejoh uling keluarga, tusing taen enyak bergaul lan tusing ngelah timpal.

Peran pamrentah banget mautama ring masalah e niki kerane antuk diadakanya sosialisasi genah masalah bahayanya narkoba, pikobet niki durung prasida ngewantu ngirangin peredaran narkoba sane ngansan wai ke wai ngancan ngeluasang. Duwaning asapunika pamrintah mangde ngerencanaang program-program sane ngewantu lan ngidayang menekan peredaran narkoba ring lingkungan krame baline, mangda kawentuk undang-undang sane paten indik pelaku pengedar

In Indonesian

NARKOBA YANG TAK PANDANG UMUR


Dijaman sekarang dengan pergaulan yang sebebas ini banyak remaja-remaja yang terpengaruh untuk mengunakan hal –hal yang seharusnya tidak digunakan dan harusnya dijahui contohnya narkoba. Saya pernah melihat anak smp yang sudah terbiasa menggunakan dan bisa disebut sebagai pencandu narkoba, karena tak hanya satu jenis narkoba yang pernah ia gunakan melainkan ada banyak jenis narkoba yang pernah ia gunakan. Mengunakan narkoba ada banyak caranya salah satunya mengunakan jarum suntikan dan bisa juga dengan cara menghirup dari hidung. Dengan adanya permasalahan ini apa solusi dari pemerintah untuk mencegah peredaran narkoba yang setiap hari semakin banyak.


Dampak yang kita rasakan jika kita mengunakan narkoba tubuh kita akan menjadi lebih kuat setelah kita menggunakanya, namun ketika kita tidak menggunakannya maka tubuh kita akan mengalami rasa resah, panic, dan cemas yang membuat kita berfikiran yang tidak-tidak dan membuat kita tidak bisa berfikir fositif. Dampak dari pengunaan narkoba tidak hanya itu saja ada juga dampak dari mengunakan narkoba salah satunya yaitu, sering mengurung diri, menjauhkan diri dari keluarga

Peran pemerintah sangatlah penting dalam masalah ini karena dengan diadakannya sosialisasi mengenai bahayanya narkoba, hal ini belum cukup untuk membantu menekan peredaran narkoba yang setiap hari semakin meluas maka dari itu pemerintah perlu merencankan program-program yang membantu dan bisa menekan peredaran narkoba di lingkungan masyarakat bali serta lebih mem perketat hukum bagi para pengedar narkoba.