Implementasi Online Promotion olih Sekaa Teruna Teruni antuk Ngardi Pariwisata Bali sane Anyar (Aman, Nyaman, lan Responsif)

Online Promotion ring Aplikasi TikTok.jpeg
0
Vote
Title
Implementasi Online Promotion olih Sekaa Teruna Teruni antuk Ngardi Pariwisata Bali sane Anyar (Aman, Nyaman, lan Responsif)
Photo Credit/Source
Google dari cirebon.pikiran-rakyat.com
Video Credit/Source
School/Org (if applicable)
SMAN 2 Tabanan
Location


You are not allowed to post comments.

What should the government do to stimulate and sustain tourism in Bali?

In English

In Balinese

Pariwisata ring Bali mangkin durung mamargi becik santukan wenten gering agung Covid-19. Punika mawinan ekonomi krana Baline ngraradang.

Ngambil tema Pariwisata Bali Metangi , sane kaperluang olih pemerintah rikala ngawangun pariwisata Bali inggih punika ngapromosiang pariwisata Baline olih para Yowana Baline antuk video sane lakar kaunggahang ring media sosial sane wenten, inggihan punika ring aplikasi TikTok, Twitter, Instagram, miwah sane tiosan. Sawireh ring era sane mangkin sami sampun nganggen teknologi sane kabaos era digital. Saking iraga mausaha, mablanja, lan masawitra iraga sampun prasida saking HP miwah media elektronik sane lianan. Saking media elektronik lan media sosial punika, iraga sampun prasida nguningin induk keasrian lan keluwihan pariwisata Baline ka tamu domestik miwah mancanegara. Nanging ring aab jagate sakadi mangkin wenten gering agung Covid-19, sepatutnyane pelaku pariwisata ring Bali setata sayaga indik protokol kesehatan sumangdane Bali tetep aman lan para wisatawane rumasa aman lan nyaman rauh ka Bali.

Inggih asapunika sane prasida aturan titiang antuk ide kreatip sane patut kalaksanayang olih pemerintah mangda prasida nangiang pariwisata Baline mangkin kantos ka pungkur wekas. Dumogi napi sane karyanin titiang maguna antuk pariwisata Baline mangda prasida mawali sakadi jati mula.

In Indonesian

Pariwisata di Bali saat ini belum berjalan baik karena adanya pandemi Covid-19 ini. Hal tersebut menyebabkan ekonomi masyarakat Bali semakin berkurang.

Dengan mengangkat tema "Pariwisata Bali Metangi", langkah kreatif yang perlu dilakukan pemerintah untuk membangkitkan pariwisata Bali adalah dengan adanya peran anggota Sekaa Teruna Teruni sebagai generasi muda Provinsi Bali yang cakap akan teknologi berupa sebuah promosi yang nantinya akan diunggah pada media sosial yang ada, seperti aplikasi TikTok, Twitter, Instagram, dan media sosial lainnya. Hal tersebut dikarenakan pada era sekarang ini yang disebut era digital semua sudah dapat dilakukan dengan hanya menggunakan gawai. Dimulai dari kita berwirausaha, berbelanja, dan bergaul kita sudah bisa hanya dengan menggunakan gawai dan media elektronik lainnya. Dari media elektronik dan media sosial ini kita sudah dapat menginformasikan mengenai keasrian dan keindahan Bali pada wisatawan mancanegara dan domestik. Namun pada kondisi seperti sekarang ini adanya pandemi Covid-19, sudah sepatutnya pelaku usaha di Bali selalu menjaga protokol kesehatan agar Bali tetap aman dan para wisatawan merasa aman dan nyaman berkunjung ke Bali.

Itu saja yang dapat saya sampaikan mengenai ide kreatif yang sebaiknya dilaksanakan oleh pemerintah agar dapat membuat pariwisata Bali pulih. Semoga apa yang saya sampaikan berguna untuk pariwisata Bali agar dapat kembali seperti semula.