Ekonomi Jatma Baline Sayan Rered

Ekawahyunijpg.jpg
0.00
(0 votes)
Title
Ekonomi Jatma Baline Sayan Rered
Related Places
    Writer(s)
    • Eka Wahyuni
    Photographer(s)
      Reference
      Photo Credit
      Video Credit
      Wikithon competition
      Caption

      Description


      In English

      ‚Ź§

      In Balinese

      Om Swastyastu

      Kaw ntenan COVID-19 ring aab jagat sakadi mangkin, punika mawinan jatma Balin ngamolihang wesana san ageng pisan. San dumunan, krama Bali satata gemuh mawit saking konomi san dados pangupa jiwa san utama. Nanging san mangkin, n nten prasida ngamangguhang karahayuan malih sakadi iwawu.

      Para jatman samian meneng ring jero soang-soang. Sawireh nenten mrasidayang mantuk nglaksanayang miwah makarya. Samian jatman kapuputan ring genah makaryan soang-soang.

      Panglalah COVID-19 ring panepi siring ageng pesan, konomi sayan rered. Samian mangkin ngambil karya manut sakadi nandurin pamulan, manyi padi ring carik, ngaryanin ajeng-ajengan miwah san lianan.

      Dumogi sasab COVID-19 puniki gelis ical ring jagat , mangda jagat prasida becik sakadi iwawu. Mangda jatman ngamolihang karahayuan malih.

      Om Santih, Santih, Santih, Om

      In Indonesian

      Om SwastisatuūüôŹ

      Adanya COVID19 di seluruh dunia pada saat ini, itu membuat masyarakat Bali mendapatkan dampak yang sangat besar. Yang sebelumnya , masyarakat Bali masih merasakan kemakmuran berawal dari ekonomi yang bisa sebagai sumber kehidupan yang utama. Akan tetapi, saat ini tidak dapat menemukan kebahagiaan seperti dahulu.

      Setiap semua orang diam di rumah masing masing. Karena tidak diperbolehkan keluar melaksanakan kegiatan maupun bekerja. Semua orang akhirnya di pulangkan (PHK) dari tempat kerjanya masing masing.

      Dampak wabah COVID19 di desa sangat besar, ekonomi semakin merendah. Sekarang semua mengambil pekerjaan seperti menanam tanaman, memanen padi di sawah, membuat makan makanan dan lainnya.

      Semoga wabah COVID19, ini segera hilang dari dunia ini, supaya dunia ini bisa baik seperti dahulu. Supaya masyarakat mendapatkan kesejahteraan lagi.

      Om Santih, Santih, Santih OmūüôŹ