BALI MAWALI

InShot 20220113 201223975.jpg
0
Vote
Title
BALI MAWALI
Photo Credit/Source
https://images.app.goo.gl/7x29WYLdJBFzrsPJ9 https://images.app.goo.gl/oAtbE7Kz4S3wLNS8A
Video Credit/Source
Mira Cahyani_Universitas PGRI Mahadewa Indonesia
School/Org (if applicable)
Badung, Bali
Location


You are not allowed to post comments.

What should the government do to stimulate and sustain tourism in Bali?

In English

In Balinese

Bali madue taksu adi luhung sane ngranayang para jadmane seneng malancaran ka Bali.

Sasukat gering agung covid-19, pariwasata Baline sayan rered. Niki mawinan guru wisesa lan para krama ring Baline patut madue cara kaanggen nincapang malih Bali pinaka pulo wisata.

Ring aab jagate mangkin sane sampun nganggen teknologi sakadi Aplikasi Tiktok, iraga prasida ngaryanang konten-konten wisata kreatif, niki sane prasida kaanggen nincapang malih pariwisata Baline.

Ngaryanang wimbakara konten kreatif pariwasata Bali niki silih sinunggil cara sane prasida ngawinang pariwisata Bali kaloktah malih. Miwah ring genah wisata punika patut ngamargiang 4 M sakadi awig-awig sane sampun kamedalang.

In Indonesian

BALI KEMBALI

Bali memiliki daya tarik tersendiri yang membuat orang-orang suka berkunjung ke Bali.

Semenjak adanya pandemi covid-19 pariwisata Bali semakin terancam. Ini yang membuat pemerintah dan masyarakat Bali harus memiliki cara yang dapat digunakan untuk maningkatkan kembali Bali yang merupakan pulau wisata.

Pada kemajuan jaman saat ini yang sudah menggunakan teknologi seperti Aplikasi Tiktok, kita bisa membuat konten-konten wisata kreatif, ini yang bisa dijadikan sebagai media untuk meningkatkan pariwisata Bali

Membuat perlombaan konten kreatif pariwisata Bali ini juga merupakan salah satu cara yang bisa digunakan untuk membuat pariwisata Bali dikenal kembali.

Dan juga pada tempat wisata tersebut harus menjalankan 4M seperti peraturan yang sudah diterapkan.