Pidan
- when (in the past) en
- in the past en
- what time? en
- kapan? id
- kata tanya yang berfungsi untuk menanyakan tentang waktu kejadian id
Ketut: Kadang-kadang ngukir...ngukir paras tiang. Paras…, batu putih kadang-kadang. Paras Jogja nika. Guna: Ring dija manten naenin makarya, Pak?
Ketut: Ne ampun-ampune di…yen..yen kayu…ampun uling ..uling pidan ideh-ideh tiang taen. Yen wau-wau niki..yen paras, paras-paras putih nika…daerah-daerah Kintamani tiang sering.Ketut: Kadang-kadang mengukir...saya mengukir paras. Paras…, batu putih kadang-kadang. Paras Jogja itu. Guna: Di mana saja pernah bekerja, Pak?
Ketut: Yang sudah-sudah di…kalau..kalau kayu…sudah sejak ..sejak dulu kemana-mana saya pernah. kalau baru-baru ini..kalau paras, paras-paras putih itu…daerah-daerah Kintamani saya sering.I Bikul tusing nawang nyen ane madan I Semal, jeg saget baanga orta keketo, tandruh I Bikul, tur masaut, “Nyen sujatine cai, dadi mara tepukin jeg saha ngaku dadi panyamaan icange dini?”
“Engsap cai teken pasubayan leluhure pidan?Masaut I Angsa, “Yen unduk yeh tukade, bin limang dina uli jani, tukade pasti kebek, ditu yeh tukade jeg pasti ening.”
“Nah yen suba keto, kayang totonan, icang lakar ngekadaya buin, apang nyidang I Macan Poleng mengamasin mati,” keto pesautne I Kidang, lantas sarwa burone pada mulih.“Kenken jelen sesana manusane, corah ucapang cai, ia tetep enu dadi manusa melah yening baang sasuluh lan pertiwimba, sinah yening cai Macan nyarap manusane ene sinah bas kalintang agung dosan caine.” Mara aketo pamunyine Ni Wenari lantas I Macan maklieng sinambi mamunyi, “Nah yan aketo munyin nyaine buin pidan ja ada manusa mamati-mati baburon di alase mula wenang kai lakar nyarap.”
Keto anake ane demen mamati-mati sinah sengkalane lakar kapanggih.